<< Klik for at se indhold >> Trinvis eksempel |
Opret egen adresse ved indsættelse af modtager på e-faktura
1.Tast <Ins> eller højreklik og vælg 'Indsæt' i feltet 'Modtager' i vinduet 'Indsæt konsultation' i Ydelsesregistrering.
2.Vinduet 'Adresser' fremkommer.
3.Tast <Ins> for at oprette egen adresse eller vælg knappen <Ny> i 'Adresser'.
4.Vinduet 'Opret egen adresse' fremkommer.
5.Udfyld adresse-/modtageroplysninger i 'Opret egen adresse'. Vær opmærksom på at udfylde feltet 'EAN-nr.' korrekt.
Læs eventuelt mere i afsnittet Funktioner og felter.
6.Vælg <OK>, <Enter> eller dobbeltklik for at gemme adressen.
7.Feltet 'Modtager' i vinduet 'Konsultation' udfyldes automatisk.