<< Klik for at se indhold >> Loginbestillinger Patientportal |
Anmodninger om login håndteres manuelt via Systemmanager -> E-moduler -> Loginbestillinger.
Funktioner
Alle anmodninger har automatisk markering i de af klinikken valgte rettigheder (e-konsultation, e-tidsbestilling, e-receptfornyelse). Inden godkendelse kan funktionerne enkeltvis fravælges. Efter godkendelse kan rettigheder udelukkende håndteres fra Patientportal formen i Patienthovedet.
<Opret> giver patienten adgang til Patientportalen for de markerede adgange til henholdsvis e-konsultation, e-tidsbestilling, e-receptfornyelse.
<Afvis> giver ikke patienten adgang og giver samtidig mulighed for at sende en begrundelse til patientens e-mail.
Hvis patienten tidligere har slettet sin bruger, men nu anmoder om oprettelse igen, vil det fremgå af oversigten med et rødt udråbstegn (illustreret).
Bemærk! I dette tilfælde vil patientens 'Ønsket adgang' være angivet til de samme som de tidligere havde adgang til, i stedet for alle som er tilgængelige i klinikken (som ved normale nyoprettelser).
Er der tale om multiklinik, vil oversigten vise alle anmodninger sendt til multiklinikkens klinikker, hvor den enkelte klinik kan se i oversigten, til hvilken klinik anmodningen er sendt ved en ekstra kolonne i oversigten (illustreret).
Skærmbillede